Monday, March 30, 2009

Perangai Macam Beruk...

Ak nk ckap skit...

ader beberaper org dtang kater kt aku luper kwan. aku pun trkjut la. pastu ak cube nk ajak blik kua tpi dier x nk. pastu ltak gamba dkat myspace kuar x ajk aku. bukanla nk ckap mentang mentang ak dak akaun dier bdak s**** ak ingin tol. tpi x per nasib baik aku ader classmate yg best giler..

Mulai skang ak nk korank ltak je name org yg buat taik ngan korank aku support. aku x kesa. dieorg ingt kiter akaun kiter bodo ker. s**** x brmkner korank hebat. ader juga bdak akaun buat taik tpi aku x kesa.lpas ni korank ltak je name jgan malu malu tau.

2 comments:

GigiWangi said...

budak sains kan. hee hee.
eh, aku letak bdk mcm taik tuhh, kat blog aku sendiri lah. ahaha.
jum kua lagik. hehe

nabilah said...

iisshhh!!!
bertuah tOl ko dpt kwan mcm aku..
ahahaha..
(perasan plk..)